معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت عمومي پایتخت از برخود پليس با توليدکنند گان و فروشندگان مانتوهاي شيشه اي و جلو باز در فضاي مجازي و حقيقي خبر داد.
 

 

به گزارش خبرنگار تهران پرس بنابراعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "نادر مرادي" بيان داشت: با نزديک شدن به فصل گرما شاهد تغییر پوشش تعدادی از بانوان و استفاده از مانتوهای جلو باز و شیشه ای هستیم که این نوع رفتارها همواره اعتراضات مردمی را به همراه دارد.
وی ادامه داد: پليس نظارت بر اماکن عمومي پايتخت در پاسخگویی به مطالبات مردمی جلساتي را با اتحاديه پوشاک و اصناف برگزار کرد که در خصوص عدم توليد و عرضه مانتو هاي جلو باز تمهیداتی اندیشیده شده است.
اين مقام انتظامي با بیان اینکه اتحادیه پوشاک با نصب بنر در پاساژها و مجتمع هاي مخصوص فروش و عرضه پوشاک نسبت به عدم تولید و عرضه این نوع پوشاک ها اطلاع رسانی کرده است، تصريح کرد: در صورت تخلف از سوی متصدیان، واحد صنفی با دستور قضائی توسط پليس پلمپ خواهد شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس پايتخت در خصوص چگونگي نظارت بر فروش مانتوهاي شيشه اي و جلو باز در مزون ها و شبکه هاي مجازي، اعلام کرد: پليس با رصد لحظه اي فضاي مجازي کلیه این افراد را شناسایی خواهد کرد؛ در حال حاضر نيز تعدادي از توليدي ها و مزون هايي که در اين فضا اين نوع مانتو ها را تبلغ می کنند شناسايي شده اند که با هماهنگی های قضائی، برخود قانوني با اين صنوف صورت خواهد گرفت.

 

کد خبر: ۶۳۲
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha