IMG_20220127_212147_194
مردم تهران شامگاه پنجشنبه هفتم بهمن ماه پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق به خیابان‌ها و معابر پایتخت از جمله خیابان و میدان ولیعصر، میدان تجریش، خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی و میدان آزادی رفتند تا این شادی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

سردی هوا سبب شده تا اغلب مردم در خودروها حضور داشته و پرچم ایران را از پنجره‌های خود به اهتزاز درآورند اما بودند کسانی که در پیاده روها نیز حضور داشتند و بین مردم شیرینی پخش می کزدند.

بارش باران نیز مانع از حضور مردم در خیابان های تهران نشد و تعداد زیادی از مردم اعم از مردان و زنان و کودکان به همراه خانواده‌های خود با خواندن سرودهای حماسی، شعار «ایران - قهرمان» و تکان دادن پرچم کشورمان به ابراز شادمانی پزداختند.

پس از پیروزی تیم ملی ایران در برابر تیم ملی عراق و صعود به جام جهانی، به دلیل نورافشانی در ورزشگاه آزادی، آسمان مناطق غرب تهران روشن و نورافشان شد.

معابر میدان آزادی و فلکه دوم صادقیه به دلیل حضور مردم با ترافیک سنگین مواجه شده و خودروها و موتور سواران با بوق های ممتد و در دست داشتن پرچم ایران و عابران پیاده نیز با به صدا درآوردن بوق شیپور در حال جشن و سرور بودند.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۱۶۷۹۳
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha