۱۴۰۰۱۱۰۷۰۰۰۰۰۹_Test_PhotoN
 

به گزارش تهران پرس، امین پویان راد، مسئول هیئات دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مداحان اهل بیت (ع) و تاکید معظم‌له بر اینکه «هیأت‌ها محل پاسخ به سؤالات روز جامعه باشد» گفت: مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین را اولین بار در دیدار با هیئات دانشجویی و اخیرا در دیدار با مداحان مطرح کردند که این نشان دهنده اهمیت موضوع است.

 

وی با بیان اینکه در بحث جهاد تببین دانشگاه و هیئت‌های دانشجویی در اولویت هستند؛ تصریح کرد: این موضوع تا جایی اهمیت دارد که در مواردی هیئت‌های دانشجویی باید به باقی هیئات کشور در بحث روشنگری و جهاد تبیین کمک کنند، چرا که تشکل‌ها و جریانات دانشجویی حلقه وصل مردم با حاکمیت هستند.

 

مسئول هیئات دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هیئت‌ها محل پاسخ به سؤالات روز جامعه باشند، گفت: درباره تحقق این مطالبه رهبر انقلاب در استان‌های مختلف قرارگاه استانی « جهاد تبیین» تشکیل می‌شود.

 

وی گفت: این قرارگاه های استانی با محوریت ماموریت جهاد تبیین فعالیت خواهند کرد و سعی خواهد شد به شبهات و مسائل روز جامعه به صورت علمی پاسخ داده شود.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۶۷۶۶
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha