۱۶۹۳۹۸۳۴۳
به گزارش تهران پرس به نقل از شهرداری منطقه ۲، امیرحسین حیدرنیا با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در  ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و کاهش خسارات ناشی از تصادفات احتمالی گفت: احداث پهلوگاه توقف اضطراری به عنوان یکی از طرح های ترافیکی در بزرگراه شهید چمران محدوده آتی ساز اجرا شد.

وی ضرورت ایجاد این پهلوگاه ها را توقف خودروها در زمان های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو، توقف خودرو به علت تصادف و یا امدادرسانی خودروهای امدادی اعلام کرد و گفت: از آنجا که توقف خودروها در حاشیه بزرگراه ممنوع است، این عملیات با هدف افزایش ایمنی خودروهایی که به دلایل مختلف از جمله نقص فنی مجبور به توقف در حاشیه این بزرگراه است در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: عملیات اجرایی احداث این پهلوگاه ها با هماهنگی پلیس راهور به طول ۱۲۰ متر در مسیر شمال به جنوب این محور محدوده ساختمان های آتی ساز در دستور کار قرار گرفت.

حیدرنیا احداث پهلوگاه در بزرگراه یادگار امام (ره) را از دیگر اقدامات اجرایی  برشمرد و افزود: همزمان طرح تعریض مسیر جنوب به شمال  بزرگراه یادگارامام (ره)، فضای پهلوگاهی برای ارتقای ایمنی بزرگراه انجام شد.
کد خبر: ۱۶۶۳۶
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha