۲۰ffe30f-e21e-453b-8dac-5d536f8ad8f7
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به تدارک ویژه برنامه های مناسبتی این هفته با عنوان « زندگی کن که زندگی بخشی» اعلام کرد: به منظور قدردانی و تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه زنان فرهیخته این منطقه که الگوها و نمونه هایی موفق از هنرنمایی و درخشش در عرصه های مخلتف فرهنگی، هنری، ورزشی و کارآفرینی هستند و همچنین بانوان شاخص و برتر در حوزه کاشت و برداشت انواع صیفی جات خاص و کمیاب، ویژه برنامه «سکوی قهرمانی» با اجرای برنامه های شاد و زنده در سالن همایش بوستان بانوان منطقه برگزار شد.

هدایت افزود: به همین مناسبت مسابقه های مختلفی نیز در قالب دلنوشته در وصف دخت نبی اکرم (ص)، کتابخوانی، مسابقات ورزشی و جشنواره مادران مهر همراه با تهیه فیلم کوتاه، پادکست، نقاشی، دلنوشته و شعر با موضوعات مختلف تا ۸ بهمن تدارک دیده شده است.

نمایشگاه محصولات و دست سازه های بانوان هنرمند برنامه دیگری است که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن در بوستان بانوان منطقه و سراهای محلات راه اندازی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: همزمان با این هفته برنامه های متنوعی نیز همچون تجلیل و تکریم از مادران و همسران خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و بانوان شاغل در مراکز کوثر، برگزاری نشست های معرفتی پیرامون معرفی شخصیت و سبک زندگی حضرت زهرا (س)، برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین بصورت سیرت زندگانی حضرت زهرا (س) و کلیدهای تربیتی فرزندان و برپایی میزمشاوره آموزشی مختص مادران برگزار خواهد شد.

علاوه براین تقدیر از بانوان شاخص و نخبه، برگزاری اردوهای تفریحی به بازار گل محلاتی و موزه حیات وحش هفت چنار، ارائه خدمات سلامت در کلیه محلات منطقه، برگزاری جشن های محله ای، برپایی ایستگاه صلواتی، عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از معلولین ورزشکار و ... از دیگر عناوین برنامه های مناسبتی این هفته محسوب می شوند.
کد خبر: ۱۶۶۵۰
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha