۱۵۵۱۹۸۰۷_۸۳۳
به گزارش تهران پرس، در راستای تکریم اهل قلم و به مناسبت فرا رسیدن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پدید‌آورندگان عضو سامانه اهل قلم از قبیل مولف، مترجم، مصحح، محقق و افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند از جمله ویراستار و تصویر‌گر، بن کتاب در نظر گرفته است.

 

در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران به هفت هزار و ۴۷۲ نفر از اهالی قلم مبالغی بین یک میلیون و پانصد هزار ریال تا چهار میلیون ریال اعتبار خرید کتاب اختصاص یافته است. این اقدام بر پایه اطلاعات ثبت شده در سامانه اهل قلم و آیین‌نامه اجرایی منتشر شده در آن سامانه (آیین‌نامه بن ۱۴۰۰) به اهالی قلم انجام شد.

 

موسسه خانه کتاب وادبیات ایران پیامکی به اهالی قلم واجد شرایط ارسال کرده است با این مضمون که می‌توانند با اعتبار تخصیص یافته در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

 

بن خرید کتاب در دومین دوره برگزاری نمایشگاه به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص یافت و از این اعتبار می‌توان فقط در زمان برگزاری نمایشگاه که از امروز آغاز شده است و تا دهم بهمن ادامه دارد، در سامانه خرید کتاب به نشانی ketab.ir استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۶۵۶۳
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha