۴۳۴۴۰۷۰
به گزارش خبرنگار تهران پرس، در خیابان انورزاده، خیابان سیدجوادی مجموعه فرهنگی‌ای به نام «پاتوق شیرین دخت» وجود دارد.

در این مجموعه فعالیت های فرهنگی و مراسمات عزاداری و جشن برگزار می‌شود که این مجموعه دست سازمان نوسازی به مدیریت خانم عباس زاده می باشد.

اما چندوقتی است که معضلاتی دارد و موجب تهدیدی برای محله مینابی به خصوص برای جوانان محله شده است.

پیگیری ها از طریق مطالبگران محله مینابی انجام شد و گزارشاتی به کلانتری داده شد اما هیچ ارگانی به این مسئله اهمیت نداده و تلاش برای رفع این مشکل نکرده اند.

این مجموعه تجمعی برای جوانان شده است که هرشب دختران و پسران جوان با سنین کم دورهم جمع میشوند و در سرمای زمستان اتشی روشن میکنند و مواد میکشند همچنین سرو صداهای آنها تا پاسی از شب موجب آزار و اذیت همسایگان شده است.

به گفته چند نفر از اهالی محل؛ در این مجموعه گاهی پسران تا صبح  تجمع میکنند و حتی به صورت علنی در روز روشن که کودکان در پارک بازی می‌کنند مواد مخدری مانند گل و ... میفروشند.

با این وجود اهالی مجتمع امام رضا برای رسیدگی به این مسئله فیلمی از رد و بدل کردن مواد مخدر جوانان در آن مکان تهیه و ارسال کردند اما باز رسیدگی ای نشده است.

 

شکایت اهالی از کلانتری است که شب ها موقع گشت زنی تجمع جوانان و آزار، اذیت و خطرات را میبیند و هیچ عکس العملی نشان نمیدهد.

 

امید است مسئولین به شکایات و درخواستهای مردم توجه کرده و دوباره آرامش به محل با رسیدگی‌ به این معضل توسط مسئولین مرتبط باز گردد.

انتهای پیام/ ۱۰۱۱۹۸
کد خبر: ۱۶۴۸۹
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha