به گزارش تهران پرس، حسین کاشانی پور شهردار ورودی غربی پایتخت طی بازدیدی که از نمایشگاه ملی هوا و فضا داشت از نزدیک با مسئولین اجرایی این مرکز تخصصی درخصوص بهره برداری عمومی از ظرفیت های موجود در این مجموعه صحبت کرد.

 

شهردار منطقه۲۱ در طول بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه ملی هوا و فضا گفت: در مبحث واقعیت های تحقق یافته انقلاب اسلامی ایران، می توان هوا و فضا را به روشنی تببین و درک کرد که از جمله موفق ترین حوزه های عملکردی ماست.

وی افزود: مهم ترین ابعاد تجلی دستاوردهای تکنولوژیکی حوزه هوا و فضا؛ برتری دستاوردهای ایران و شکسته شدن هژمونی قدرت های برتر دنیا در تولید فناوری های روز می باشد. جوانان نخبه ایران زمین با اتکا به دانش بومی و فناوری های ساخت داخل، اتفاقات بزرگی را رقم زده اند.

کاشانی پور تصریح کرد: می بایست در بازدید از این مرکز علمی؛ "خودباوری ملی و احساس غرور و آرامش" در بین بازدیدکنندگان اعتلاء یابد. هر فردی که از نمایشگاه بازدید می کند؛ با دیدن این حجم از تکنولوژی به این مهم پی خواهد برد که تبلیغات سوء دشمنان اسلام و ایران بی اثر مانده است.

شهردار ورودی غربی پایتخت یادآور شد: وجود راویان آگاه و مطلع در بخش های مختلف نمایشگاهی این مرکز بسیار ضروری است تا بازدیدکنندگان علاوه بر مشاهده این تولیدات فناورانه با سبقه و پیشینه علمی و اجرایی و همچنین بهره برداری عملیاتی آنها در میادین متعدد نیز آشنا شوند.

در ادامه دکتر صیاد نقاب رئیس دانشگاه هوا و فضا درخصوص توسعه مجموعه نمایشگاهی این مرکز گفت: با انجام برنامه های مشترک در حوزه های همکاری با محوریت گردشگری می توان گام های بزرگی در راستای هر چه بیشتر شناخته شدن نمایشگاه ملی هواوفضا در بین عموم مردم برداریم و درب های این مرکز تخصصی جهت بازدید همگان گشوده شود.

رئیس دانشگاه هوا و فضا همچنین خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار مطلوبی در حوزه گردشگری علمی با تبلیغات گسترده این مرکز تخصصی می توان ایجاد کرد؛ بحمدا... با پایان یافتن کرونا و تکمیل شدن بخش های اصلی این نمایشگاه، بازدید برای عموم برقرار خواهد شد.


سعید فروزنده؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس
کد خبر: ۱۶۴۶۶
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha