۱۴۰۰۱۰۱۴۰۹۱۶۱۲۴۵۸۲۴۴۳۸۵۳۴

 



به گزارش تهران پرس؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امتحانات دی ماه را به طور حضوری برگزار کردیم و گزارشی را هم درباره ابتلای دانش‌آموزان نداشتیم.

وی ادامه داد: واکسیناسیون دانش‌آموزان انجام و مقدمات حضور برای دانش‌آموزان از امتحانات دی ماه فراهم شده است همچنین اعلام کردیم دانش‌آموزان حاضر باشند.

نوری بیان کرد: اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان برداشتی است که از زبان ما دارند البته اگر جایی ظرفیت نداشته باشیم از فضای خالی شهرداری‌ها و مساجد استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سامانه رصد و وزارت بهداشت هم اگر کسی ابتلا داشته باشد سریع او را رصد می‌کنند و برای پیگیری روند وضعیت بیماران اطلاع می‌دهند.

نوری یادآور شد: مدارس باز است همکاران حضور دارند و دانش آموزان هم حضور دارند و اگر دانش‌آموزی با بیماری تشخیص داده شود این روند بررسی می‌شود.

نوری گفت: اگر براساس استانداردهای ستاد کرونا ظرفیت با تعداد استاندارد همخوانی نداشته باشد و از ظرفیت‌های خالی نتوانیم استفاده کنیم یا دانش‌آموزان علائم بیماری داشته باشند دانش‌آموزان مجازی آموزش می‌بینند.

کد خبر: ۱۶۴۱۶
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha