به گزارش خبرنگار تهران پرس، سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) به یاد تکریم از مادران و همسران شهدا در تقویم نامگذاری گردیده است که به همین مناسبت روز یکشنبه بیست و ششم دی ماه خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ١٢ با حضور در منزل سردار شهید مهدی پیرانیان از مادر بزرگوار و همسر گرانقدر آن شهید والامقام تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار که پرچم بارگاه منور شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) زینت بخش آن محفل بود مادر بزرگوار شهید به بیان خاطرات ایشان پرداختند و از ارادت خاص آن شهید عزیز به امام رضا (ع) اینگونه پرده برداشتند که شهید مقدمات سفر افرادی را که به پابوس آن حضرت مشرف نشده بودند را فراهم می نموده اند.

سردار شهید مهدی پیرانیان متولد سال ١٣۴١ بوده و اهتمام خاصی به حضرت مهدی موعود (عج) و برپایی مراسم دعای ندبه صبح های جمعه در منزلشان داشته اند که همچنان برپایی این مراسم پرفیض در منزلشان به یادگار مانده است.

ایشان جزو ١٣ نفر یاران شهید حاج حسن طهرانی مقدم در بنیانگذاری یگان موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و از شهدای غدیر سال ١٣٨١ سپاه می باشند که در حادثه پرواز ایلوشین به همراه سایر همرزمان پاسدارشان در مسیر سیستان و بلوچستان به کرمان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.


کلاته: باشگاه خبرنگاران تهران پرس
کد خبر: ۱۶۴۰۴
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha