بسیبسیبسیب
به گزارش تهران پرس، کتاب «روشنای مطالبه گری» نوشته کریم عباسی، به بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون مطالبه گری، نقد و انتقاد پرداخته است. این اثر به همت مجموعه شناخت رهبری نگارش، و زیر نظر انتشارات پرناک و در قالب آ۵ رقعی به چاپ رسید.

کتاب «روشنای مطالبه گری» در ۳ فصل تنظیم شده است:

۱- چیستی مطالبه گری: که به تعریف و توصیف آن می پردازد.

۲- چرایی مطالبه گری:اهمیت، آثار و نتایج این موضوع را بیان نموده است.

۳- چگونگی مطالبه گری: سعی در تجویز مناسب برای اجرای این امر مهم دارد.

❇️ به انضمام یک پیوست با موضوع « توصیه هایی به مسئولین پیرامون مطالبه گری»

این اثر در پاسخ به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به داشتن روحیه مطالبه گری و ضرورت اجرای صحیح آن نگارش شده است؛

از آنجایی که تلقی نادرست از مطالبه گری و اجرای غلط آن سبب بروز ناامیدی و فراهم کردن زمینه ای برای ضربه دشمنان خواهد بود، مطالعه ی این کتاب به تمام آحاد مردم بالاخص جوانان، تشکل های سیاسی و فرهنگی، مسئولین و... توصیه میگردد.

در بخشی از این کتاب میخوانیم: « من بارها گفته‌ام؛ از آن روزی باید ترسید که جوان ما، دانشجوی ما در دانشگاه انگیزه‌ی طرح مسئله، طرح سؤال، طرح درخواست نداشته باشد. همه‌ی همت ما باید این باشد که این روحیه‌ی مطالبه، خواستن و مدعا داشتن در زمینه‌های گوناگون را در نسل جوان کشورمان - بخصوص جوان علمی - گسترش بدهیم. اگر این شد، ممکن است به همه‌ی آن مطالبات نتوان پاسخ داد - کما اینکه در کوتاه‌مدت همینجور هم هست؛ به همه‌ی مطالبات در کوتاه‌مدت یقیناً نمیشود پاسخ داد؛ ظرفیتها محدود است - لیکن یقیناً آینده‌ی خوب و یک افق روشن با چنین مطالباتی جلوی چشم است.»

برای تهیه کتاب روشنای مطالبه گری با قیمت ۴۰۰۰۰ تومان، میتوانید به آیدی روابط عمومی مجموعه شناخت رهبری در ایتا @Javane_enghelabi1 پیام ارسال فرمایید.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۶۴۱۱
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha