c5d76fe2-262c-4e69-8a9b-eaa3d2e9f1ed
به گزارش تهران‌پرس؛ عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روند اجرایی   پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه  شهید باقری- فرجام، بازدید کرد و ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته ، تکمیل پروژه و بهره برداری از آن را نیاز اساسی منطقه و شهروندان دانسته و افزود: تکمیل سایر تقاطعات بزرگراه شهید باقری نیز (بزرگراه رسالت-خیابان۱۹۶) و دوربرگردان های غیر همسطح آن در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه با اجرای کامل تقاطعات غیر همسطح این پل، بخش عمده ای از بار ترافیکی بزرگراه شهید باقری مرتفع خواهد شد؛ افزود: با  بهره برداری از آن، یکی از مهمترین گره‌های ترافیکی شمالی- جنوبی این بزرگراه  برطرف و پیش بینی می شود  این پروژه در بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

شعبانی افزود: در حال حاضر پیشرفت عملیات اجرایی پل تقاطع غیر همسطح شهید باقری- فرجام به مرز ۷۳ درصد رسیده است. تاکنون برای احداث این پل که شرق خیابان فرجام را از روی بزرگراه شهید باقری به غرب آن متصل می‌کند، تمام پایه‌ها، ستون‌ها و تیرهای عرشه اجرا شده و کار ساخت دیواره‌های حائل رمپ شرقی نیز به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۶۳۲۲
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha