photo_2022-01-17_03-40-22
به گزارش تهران پرس، شهردار منطقه در ابتدای این دیدار صمیمانه گفت: در ابتدا به شما مادر بزرگوار شهید تبریک می گویم که خداوند متعال به شما نظر کرده و دامان پرمهرتان را محل عروج بهترین بندگان خود قرار داده است. بنا به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)"شهادت، هنر مردان خداست" و شما مرد خدا پرورش داده اید و خداوند این هنر والا را به شما عطا کرده است.

وی ادامه داد: وجود خانواده های ایثارگری چون شما مایه مباهات ماست، پدر مرحوم این خانواده جانباز بودند و پس از سالها تحمل رنج و عوارض بمب های شیمیایی به دو فرزند شهیدشان پیوسته اند. مادر خانواده نیز خود خواهر شهید است و خداوند مجموعه ای از افتخارات را به شما ارزانی کرده است.

شهردار منطقه۲۱ افزود: با دیدارهای مستمری که از خانواده های گرامی شهداء و ایثارگران داریم؛ نور و انرژی میگیریم و آرزو داریم که در حرکت انقلابی و جهاد گونه مدیریت شهری که در شهرداری تهران آغاز شده است ، دعای خیر شما مادر، همسر و خواهر شهیدان گرانقدر، بدرقه راهمان باشد.

کاشانی پور اظهار داشت: شهیدان والامقام ابراهیم و محمد عاکفی در جزیره مجنون و مانور عملیاتی نظامی در منطقه خلیج فارس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. آنها با شهادت خود کار بزرگی کردند. و اجر عظیمی نصیب شما می شود که این بزرگواران را پرورش داده اید و ما آرزومندیم که این شایستگی را داشته باشیم که شما و این شهدای گرانقدر شفیعمان باشید.

مدیریت ارشد شهری منطقه۲۱ در پایان این دیدار صمیمانه از صبر و بردباری مادر بزرگوار شهیدان محمد و ابراهیم عاکفی تجلیل به عمل آورد.





سعید فروزنده؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس

 
کد خبر: ۱۶۳۳۶
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha