photo_2022-01-17_02-46-05
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز ۲۷ دی همراه با علی اصغر قائمی عضو شورا و منشی این کمیسیون با حضور در منطقه ۱۹ ضمن نشست با مهدی هدایت شهردار و مدیران شهرداری این منطقه که با محوریت بررسی مسائل و مهمترین اقدامات اجرایی در حوزه ترافیک و عمرانی صورت گرفت، خواستار تسریع در تصویب طرح های ترافیکی و پیگیری تکمیل برخی از پروژه های اجرایی نیمه تمام در این منطقه شد.

او بحث نمایشگاه شهر آفتاب را یکی از موضوعات و پروژه های مهم در پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و در همین راستا نیز ضرورت دارد شهرداری این منطقه نسبت به ایجاد دسترسی های این محدوده و تسریع در عملیات اتمام کنار گذر خلیج فارس برای انتقال نمایشگاه به آن اقدامات و پیگیری های لازم را انجام دهد.

این مسئول در حاشیه بازدید از تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار نیز خواستار ارائه گزارشی از وضعیت این مکان جهت بررسی و پیگیری در شورا شد.

شهردار منطقه نیز در بازدید از این مکان به بازدهی این تصفیه خانه و اهمیت آن در حفظ محیط زیست اشاره کرد .

به گفته او با توجه به ورود ۲ هزار متر مکعب پساب و فاضلاب میدان میوه و تره بار به کانال بهشتی، با بهره برداری از این تصفیه خانه ضمن جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، می توان از آب تصفیه شده برای آبیاری فضاهای سبز و زمین های کشاورزی استفاده کرد.

بحث تأمین روشنایی نقاط بی دفاع شهری با هدف رفاه حال شهروندان و تأمین امنیت شهروندان از دیگر موارد مطرح شده توسط تشکری هاشمی بود که به همین منظور نیز مقرر شد پیگیری های لازم از طریق مکاتبه با اداره برق صورت گیرد.

او در بازدید از پایانه بهشت نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته برای بهسازی این پایانه خواستار تأمین سرپناه ها و امکاناتی همچون نمازخانه، آبخوری و سرویس بهداشتی و ... شد.

کوره های آجرپزی از دیگر نقاطی بود که رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از آن خواستار ارائه پیشنهادات اجرایی برای ساماندهی این کوره ها شد.

در همین راستا نیز شهردار منطقه به ارائه توضیحاتی در خصوص تعریف سرانه های مختلف برای کوره ها و ایجاد طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری برای این محدوده از شهر تهران پرداخت.

ایجاد دسترسی به بزرگراه تندگویان از محلات ناحیه یک از دیگر درخواست مطرح شده در این بازدید بود که تشکری هاشمی خواستار پیگیری این موضوع با تأمین ایمنی و جوانب ترافیکی آن شد.
کد خبر: ۱۶۳۲۷
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha