DJ5A1348-335x200
به گزارش تهران پرس، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم دومین سالگرد سردار سلیمانی در بندرعباس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)و سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار کرد: سردار سلیمانی در مکتب حضرت زهرا(س) پرورش یافتند و خیلی ها مانند مادرهای جوان از دست داده برای سردار سلیمانی می گریند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سرداران و بزرگان فراوانی وجود داشتند که در میدان نبرد به شهادت رسیدند اما با شهادت ایشان جهان اسلام غمگین شد و تشییع جنازه ده ها میلیونی مردم تشکیل شد که این شهیدان را با امواجی از اشک و بغض تشییع کردند این واقعه در تاریخ بی نظیر است.

نقدی با بیان اینکه تشییع با شکوه در ایران و عراق برای سردار سلیمانی و ابوالمهدی برگزار شد، عنوان کرد: رهبر عزیزمان فرمودند: کسی که برای رضای خدا کار کند خداوند او را عزیز و بزرگ می کند؛ یکی جان خود را و یکی آبرویش را می دهد و یادش را تا ابد زنده نگه می دارد.

وی افزود: قله فداکاری و بذر آبرو در طول تاریخ که الگو و اسوه برای تمامی آزادی خواهان به شمار می رود سید الشهدا(ع) است؛ آنجایی که می خواهد به سمت کربلا حرکت کند و همه از نزدیکان تا مخالفانش همه می گویند که غلط است و نرو.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی از جبهه ها همه تشویق می کنند که بروید مانند دفاع مقدس و غالب مردم رزمنده ای را که می دیدند تحسین می کردند، عنوان کرد: در برخی از جبهه ها باید تقیه کرد به طوری که همه احزاب می گفتند که درست نیست و تمامی نظامیان بر آوردی که می کردند که این جبهه پیروزی ندارد مانند صحنه کربلا، هزاران نفر در مقابل ۷۲ نفر و با هیچمحاسبه ای چشم اندازی برای پیروزی نیست.

نقدی افزود: مسئو لان برجسته کشور رییس جمهور سابق، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وقت و.‌.. در تریبون های علنی و صریح حضور در سوریه را دفاع از دیکتاتوری و خطا، انحراف و اشتباه می دانستند.

وی تصریح کرد: آن جبهه ای که تمام سیاسیون و نظامیان می گویند غلط و شکست است، نمی شود درون آن پای گذاشت مگر برای رضای خداوند و امر ولایت که در این میان اخلاص خودش را نشان می دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سردار سلیمانی سال ها در مبارزه با فساد و مستکبرین، در دوران انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت و در جبهه مقاومت مانند امام حسین(ع) آبروی خودش را گذاشت.

نقدی عنوان کرد: در جبهه های مقاوت باید در فرودگاهی فرود آمد که دور تا دور آن را تکفیری ها گرفته اند و باید از آنها عبور کرد و به میدان جنگ رسید؛ وقتی سردار دلها دیدند که سوریه اشغال شده و تا نزدیکی کربلا رسیده و همه وحشت زده اند فقط برای رضای خداوند بود که به آنجا رفته اند.

وی اظهار کرد: خداوند پاسخ اخلاص و آبرو گذاشتن را پیروزی هایی قرار داد که همه می گفتند که چیزی جز شکست نمی شود و اینها ثمره اخلاص بود چون با هیچ حساب و کتاب و نقشه نظامی امکان پذیر نبود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه پیروزی های سردار سلیمانی ثمره اخلاص بود، مطرح کرد: می توان درس بزرگی از سید الشهدا گرفت که وقتی برای رضای خداوند و ولایت کاری انجام داد هر چه پیش بیاید خوب است مانند سردار سلیمانی ثمره اخلاص ان پیروزی های بزرگ و محبوبیت آن در دل و جان مردم.

نقدی ادامه داد: موجی از عواطف و احساسات با شهادت ایشان به راه افتاد و همگان سردار سلیمانی را دوست دارند و این اول راه است زیرا راه او را باید با شناخت اهداف و ادامه دادن ماموریت های او به پایان رساند.

وی با اشاره به اینکه پایان دادن ماموریت این سردار بزرگترین انتقام از دشمنان است، تصریح کرد: فقط نباید عواطف و احساساتمان برای شهید سلیمانی باشد بلکه راه و ماموریت آن را ادامه دهیم که شناخت آن از طریق خواندن وصیت نامه این شهید بزرگوار به دست می آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه وصیت نامه سردار دلها دارای ابعاد گوناگونی است که درس های فراوانی می توان از آن گرفت، مطرح کرد: از ابتدای عبادی، احساسی، سیاسی احترام به خانواده شهدا، اهل بیت همه و همه در وصیت نامه این شهید بزرگوار وجود دارد.

نقدی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم وصیت نامه و راه شهید سلیمانی را چکیده و فشرده کنیم اطاعت از خداوند و ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس بودند و ماموریت‌شان آزادی قدس شریف بود، اظهار کرد: باید تمامی جهان اسلام برای انتقام و پایان رساندن ماموریت نیمه تمام سردار سلیمانی آماده باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مرحله اول انتقام از خون سردار سلیمانی پاکسازی منطقه از حضور آمریکایی هاست، گفت: امریکایی و دستکاه استکبار باید بدانند که جایگاهی در منطقه ندارند و نه تنها با خفت و خواری از افغانستان خارج شدند که از ثمره خون همین شهدای ۱۳ دی ماه است بلکه مجبور هستند از منطقه خارج شوند وگرنه گورستانشان خواهد بود.

نقدی عنوان کرد: مردم عراق افرادی شرافتمند و با عزتی هستند و به دنبال استقلال خودشان هستندو قبول نمی کنند که آمریکا آنجا را اشغال کرده باشد و با هر فیمتی شده آنها را بیرون خواهند انداخت و رژیم صهیونیستی نیز همین کار را باید انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور سردار سلیمانی در منطقه دستاوردهای فراوانی داشته است، گفت: یکی از ثمره های سردار سلیمانی در رزمایش بزرگ مبارزه با داعش، پرورش نیروهای قدرتمند زمینی برای مقابله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: نیروهای مقامت بعد از حضور داعش ده ها برابر قوی تر از قبل هستند؛ ورزیده و سختی کشیده و آماده هستند.

نقدی تاکید کرد: امروز نیروی زمینی مقاومت بدون احتساب بسیج، ارتش، سپاه، انتظامی و نیروهای مسلح چندین برابر از نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیست قوی تر هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیست عددی در مقابل رزمندگان ما نیستند، گفت: امروز میراث مقاوت را شهید سلیمانی با جهاد قهرمانانه خود بر جای گذاشته است.

نقدی با اشاره به اینکه رهبر عزیزمان نابودی رژیم صهیونیست را وعده داده اند، مطرح کرد: ما از اماممان وعده ای که عملی نشده را نشنیده ایم و همه باید خودمان را آماده کنیم و مشکلات کشور را با اخلاص سلیمانی وار حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر قطره ای از اخلاص سردار سلیمانی در اتاق کار بیفتد گره کار مردم باز می شود، تصریح کرد: نباید خودمان را سرگرم مسائل کوچک کنیم اهداف و آرمان ما بالاتر است و گره های زندگی مردم را باید با راهرویی این شهدا باز کنیم و آماده کارهای بزرگ باشیم.
کد خبر: ۱۵۸۳۰
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha