سردار+رحیمی+
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه طرح ظفر ۱۵ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پانزدهمین مرحله طرح ظفر با رویکرد مبارزه با خرده فروشان، عمده فروشان، قاچاقیچان و معتادان متجاهر برگزار شد، اظهار داشت: در این طرح کلیه مناطق حاشیه‌نیشن و بی دفاع شهری را به صورت نقطه به نقطه مورد بررسی قرار داده ایم.

وی ادامه داد: جهت رفع عوارض، موانع و راه‌های مواصلاتی طرح هایمان را ارائه داده ایم در این نقاط بحث روشنایی و تسهیل عبور و مرور حضور پلیس به منظور برقراری امنیت برقراری امنیت پیشنهادات مان را به دستگاههای ذیربط ارائه شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۰۰ پلاک قرمز در تهران از خانه‌های که متروکه هستند یا اشتهار به فروش، و مصرف مواد مخدر دارند شناسایی شده این خانه ها بارها شناسایی شده و توسط پلیس پلمب شده اند. این خانه ها ساعتی یا روزانه برای خرید وفروش مواد مخدر اجاره داده می شوند و بسیاری از این خانه ها مرکز خرید و فروش مواد مخدر شدخ اند. ما استعلام این خانه ها را گرفته ایم و مالکان این خانه ها بدانند براساس ماده ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر این قبیل منازل اگر مورد استفاده برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر قرار بگیرند باید به نفع دولت مصادره شوند.

وی ادامه داد: در این طرح دو تن و ۱۲۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است. همچنین ۵ باند مواد مخدر منهدم و ۹۶ قاچاقچی عمده و هزار و۷۳۵ خرده فروش شناسایی و دستگیر شده اند. همچنین ۲۳ نفر از اراذل و اوباش که در زمینه مواد مخدر فعالیت می کردندشناسایی شدند. ۳۳ دستگاه مربوط به قاچاقیچان توقیف شده ده‌ها عدد انواع ادوات خرید و فروش و استفاده موادمخدر کشف و ضبط شده است همچنین ۵ قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شده است‌.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۸۶۱
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha