۲۰۲۲۰۱۰۲_۱۵۰۵۵۱


به گزارش خبرنگار اجتماعی‌ تهران پرس، خراسانی زاده، محمد خراسانی­ زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در اولین شب شعر بین‌المللی مقاومت در حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم ۱۵ شاعر ایرانی و ۱۰ شاعر از کشورهای مقاومت در این مراسم شهر خود را به روح شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: مجموعه های مختلف در سراسر دنیا پرچمی برای بزرگداشت شهید سلیمانی برافراشتند، زیبایی این فعالیت های مردمی تنوع و تکثر آن است.

این مقام مسئول بیان کرد: برای هم‌صدایی و هم گرایی بیشتر ستادهای مردمی در سطح کشور و سطح بین المللی راه اندازی شد و مدیریت ستاد مردمی بزرگداشت شهر تهران را سردار حسن حسن زاده برعهده گرفتند.

وی گفت: امروز در این مراسم از پوستر کنگره ادبیات مقاومت رونمایی خواهد شد. این مراسم  به عنوان نمادی از همراهی و همفکری شاعران بود. انقلاب اسلامی فرصتی تازه در گام دوم انقلاب دارد که تمدن اسلامی را احیا کند که با نقش آفرینی مردم محقق می‌شود. حرکت مردم به سمت آرمان های انقلاب اسلامی این امر محقق می شود در غیر این صورت شکل گیری این تمدن به تعویق خواهد افتاد. از همین‌رو موظف هستیم که وظایف خود را به خوبی عمل کنیم.

انتهای پیام

 
کد خبر: ۱۵۷۹۶
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha