شورای شهر۶
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سید احمد علوی با اشاره به غفلت از ظرفیت عظیم فرهنگی و تاریخی که بناهای ارزشمند و موزه ها در اختیار مدیریت شهری قرار داده است گفت: گردشگری در دنیا یک اقتصاد مهم محسوب می شود.

وی با اشاره به خانه موزه هایی که در اختیار مدیریت شهری است افزود: یک بخشی از این خانه موزه ها اکنون تعطیل هستند و مدیریت تعدادی هم که فعال هستند دست بخش های مختلف مدیریت شهری اعم از زیباسازی، توسعه فضاهای فرهنگی و سازمان فرهنگی هنری است.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: این مدیریت چندگانه سبب شده تا ما نتوانیم سیاستگذاری واحدی داشته باشیم، شهرداری دوره گذشته در تشکیل ندادن سازمان گردشگری تخلف کرده و ملزم بوده تا زمانی که مصوبه لغو نشده این سازمان را تشکیل دهد.

وی تاکید کرد: هدف از تشکیل این سازمان این است که هم فرهنگ و ارتقای آن لحاظ شود و هم به عنوان یک اقتصاد مهم از منافع آن بهره برداری شود.

علوی لایحه «سیاستگذاری و قیمت گذاری بهای بلیت کلیه موزه‌های شهرداری تهران» را پیشنهاد خود شهرداری عنوان کرد و افزود: ما در شورای سیاستگذاری حضور نخبگان و مسئولین تاثیرگذار شهری را در آن دیده ایم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۷۸۵
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha