۵۵۲۵۵۹۷_۱۳۵
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع ۲ فقره سرقت مشابه در محله های "زعفرانیه" و "تجریش" به دست آمد، سارقان با استفاده از سلاح گرم پس از تهدید نگهبان ساختمان، اطلاعات اهالی ساختمان را کسب و سرقت ها را انجام داده اند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در هر ۲ پرونده متهمان پس از سرقت اموال با ارزش از قبیل: طلا و جواهرات، ساعت و ارزهای خارجی، دست و پای مال باختگان را بسته و به همراه دوربین مداربسته ساختمان از محل گریخته بودند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هویت و مخفیگاه اعضای این باند۵ نفره در تحقیقات پلیسی به دست آمد، افزود: در شاخه دیگری از بررسی ها کارآگاهان به دست آوردند ۳ تن از اعضای این باند برای انجام سرقتی به جنوب کشور مسافرت کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی های قضائی در ۲ عملیات منسجم و هماهنگ اعضای این باند در جنوب کشور و تهران دستگیر و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۴۰ قلم از اموال سرقتی کشف شد.

سردار لطفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را  در این ۲ فقره سرقت ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، در پایان خاطر نشان کرد:  هر ۵ متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام
کد خبر: ۱۵۷۳۶
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha