۱۶۹۳۳۲۰۹۰
 

به گزارش تهران پرس، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه در این باره گفت: ساعت ۲:۲۷ بامداد این حادثه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله روی پل ستارخان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی شامل دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 

سید جلال ملکی افزود: در این حادثه ۱۴ خودرو شامل ۹ خودرو سواری، یک دستگاه اتوبوس خالی از مسافر به همراه چهار دستگاه کامیون و کامیونت بصورت زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند.

 

وی با بیان اینکه در زمان وقوع این حادثه شاهد بارش شدید باران بودیم گفت: بیشتر این برخوردها سطحی و بدون مصدومیت خاصی بود اما یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ بر اثر برخورد شدید در زیر بدنه یک دستگاه کامیون کمپرسی قرار گرفته بود که آتش نشانان با استفاده از یک جرثقیل سازمانی این کامیون را جابجا کردند و با استفاده از قطعات هیدرولیکی قطعات ویران شده این خودرو سواری را برش داده و موفق شدند راننده این خودرو را خارج کنند.

 

به گفته ملکی، بدلیل شدت جراحات وارده آقا ۳۵ ساله در این حادثه جان باخت و همچنین راننده کامیون کمپرسی که مردی ۶۰ ساله بود بدلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شد.

 

وی ادامه داد: این حادثه شبیه حادثه چند شب گذشته در بزرگراه شهید ستاری بود که در این حادثه نیز یک خودرو سواری در زیر کامیون کمپرسی قرار گرفته بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد در ساعات پایانی شب و به ویژه در هنگام بارندگی با سرعت مطمئنه در مسیرها حرکت کنند.

 

وی علت این تصادف زنجیره ای را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۵۷۶۴
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha