image_460_279

به گزارش تهران پرس، احمد نجفی بازیگر مطرح سینما تلویزیون ایران در خصوص دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در تاریخ فردی بی سابقه بود، ما مرد بزرگی را از دست دادیم، باید تلاش کنیم که راه و روش ایشان و مکتب بزرگ سلیمانی را ادامه دهیم چراکه مکتب او چراغ و هدایت گر آینده جوانان و نسل های بعدی خواهد بود.

 

وی درخصوص الگوپذیری جوانان گفت: جوان ها الگوی خوبی همچون سلیمانی دارند، اگر سردار سلیمانی نبود موقعیت ما در منطقه به خطر می افتاد.

 

این هنرمند پیشکسوت افزود: متاسفانه عده ای فرصت طلب در داخل کشور موقعیت و جایگاه ما را به خطر می‌اندازند که ربطی به تحریم ندارند.

 

نجفی گفت: اگر شهید سلیمانی بود خیلی از مسائل کشور حل می شد وضعیت اقتصادی ما بهبود پیدا می کرد، ما باید همیشه جایگاه ویژه آن شهید را حفظ کنیم و به آن احترام بگذاریم.

 

وی بیان کرد: متاسفانه فضای مجازی بر افکار عمومی مردم تاثیر گذاشته و الگوهای نامناسبی برای جوانان ایجاد کرده است که بر روی زندگی برخی ها اثرگذار بوده، صدا و سیما هنرمندان و همه صاحبنظران باید در بهبود وضعیت جامعه و الگوپذیری مردم کمک کنند.

 

احمد نجفی با تاکید بر اینکه با شعار دادن کاری درست نمی شود گفت: عده‌ای فقط به فکر خود و درآمدزایی خود حتی در خارج از کشور هستند و وقتی به قدرت می رسند به عموم مردم فکر نمی کنند، در صورتی که شرافت سردار سلیمانی مخالف با این موضوعات بود.

 

وی در پایان گفت: اگر عملیات ها و اقدامات و فعالیت های سردارسلیمانی نبود منافع کشور نیز به خطر می افتاد و ایران در منطقه چنین قدرت و جایگاهی نداشت، باید قدر این انسان‌ها را خیلی بیشتر از اینها دانست.

 

انتهای پیام/

کد خبر: ۱۵۵۳۷
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha