IMG-20211222-WA0007-575x323

به گزارش تهران پرس، علیرضا مختاری با اشاره به الگوگیری از شخصیت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان اظهار کرد: درود می فرستم به روح پاک حاج قاسم سلیمانی، شهیدی که خودش را سرباز وطن می‌دانست، سردار دل‌ها شخصی بود که اول از  جنس مردم بود، در بین مردم حضور داشت و همیشه خودش را مردمی خطاب می‌کرد.




قهرمان پارالمپیک کشور افزود: ویژگی های شاخش ایشان را می توان ساده زیستی، بدون تکبری و غرور را نام برد و همچنین ایشان همیشه همچون شهدای بزرگ شهید حاج احمد کاظمی، شهید حاج حسین خرازی و … ، در خط مقدم حضور داشتند، حاج قاسم خودش را در همه شرایط  در جلوی خط قرار می‌داد، حتی در شرایطی که زلزله، سیل و دیگر بلاهای طبیعی در کشور اتفاق می افتاد شخصی بود که خودش را به آن‌جا می‌رساند تا جانش را فدای کشور، وطن و مردم کند.

وی با اشاره به مسابقات پارالمپیک امسال بیان کرد: یکی از افتخارات کاروان پارالمپیک امسال ۲۰۲۰ توکیو این بود که نام به سردار دلها ثبت شد، این نام برای تمامی ورزشکاران خوشایند بود چرا که سردار سلیمانی برای همه مردم الگو بودند نه فقط برای ورزشکاران، پزشکان و اقشار خاص، عموم مردم ایشان را دوست داشتند.

مختاری متذکر شد: همچون پهلوان تختی که نامش به عنوان قهرمان به جاماند، نام ایشان هم به عنوان کسی که در تمام شرایط سخت ایران از زندگی، خانواده و همه چیز خود گذشت به یادگار می‌ماند.

وی تصریح کرد : هیچ کس فراموش نخواهد کرد که سردار سلیمانی در سخت ترین شرایط برای وطنش جان داد و خودش را فدا کرد، حاج قاسم یک انسان معنا الگو است که همه از ایشان یاد می‌کنند.

قهرمان پارالمپیک کشور ابراز داشت: درود می فرستیم به روح این شهید بزرگوار و به قول استاد هادی عامل که گفتند، شیر مادر و نان پدر حلالت یعنی درود بر پدر و مادری که چنین شهید بزرگواری را تقدیم ملکت و این نظام ما  کردند.

وی در ادامه گفت: ما ورزشکارانی که در خارج از کشور در مسابقات بین‌المللی و در سطح جهانی المپیک و پارالمپیک شرکت می‌کنیم باید یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهید سلیمانی بالا نگه داریم، و مطمئن باشید همیشه افتخار خواهیم کرد که  چنین شهیدی با شخصیت والا  در کشورمان حضور داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: ۱۵۴۱۸
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha