IMG_20211221_211055_624
به گزارش تهران پرس ، محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: باعنایت به تلاش‌ها و پیگیری های شهردار منطقه با شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درخصوص واگذاری اتوبوس های جدید به‌منظور توسعه و ارتقای سطح کیفی هرچه بیشتر زیرساخت‌های حمل ونقل عمومی؛ پنج دستگاه به منطقه اختصاص یافت.

 

وی در ادامه افزود: در ارتباط با بکارگیری پنج دستگاه اتوبوس نو تحویلی از سامانه پنج شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درخطوط حمل ونقل عمومی منطقه۲۱، این اتوبوس ها در مسیر پایانه شهرک استقلال-پایانه میدان آزادی(خط ۲۵۵) به مدت یک ماه است که مشغول به کار شده اند.

سالمی همچنین تاکید کرد: پس از رفع مشکلات و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان منطقه۲۱، مابقی اتوبوس‌ها نیز براساس نیازها و اولویت های هر محله نیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ یادآور شد: از بین نه خط اتوبوسرانی منطقه۲۱، تاکنون یکی از این خطوط با اتوبوس های جدید تخصیص داده شده نوسازی شده و مقرر گردیده سایر خطوط نیز پس از انجام بررسی های لازم مورد نوسازی و بهسازی واقع شوند.

شایان ذکر است؛ اتوبوس‌های جدید علاوه بر استاندارد آلایندگی یورو چهار، فیلتر جاذب آلایندگی، مجهز به رمپ ویلچر نیز می‌باشد که می‌تواند سوار و پیاده شدن معلولان و جانبازان را تسهیل کند. از جمله ویژگی های دیگر این اتوبوس‌ها این است که تا درب‌های اتوبوس بسته نشود، سیستم کنترلی اجازه حرکت به اتوبوس نمی‌دهد.

"سعید فروزنده؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس"
کد خبر: ۱۵۳۷۳
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha