سردار حسن زاده
سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار تهران پرس در خصوص ساماندهی محله هرندی و چهار محله همجوار آن اظهار کرد: برای این امر طرح جامع‌ و مفصلی تهیه و اجرای آن با همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلفی از جمله شهرداری آغاز شده است.

سردار حسن زاده تاکید کرد: اگر این محلات در برنامه‌های خدمات اجتماعی دیده نشوند، به نتیجه نخواهیم رسید. خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است و عملیات‌های مشترک و متمرکز در این محلات به صورت مستمر تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ۳۳ کار ویژه در حوزه های محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال و... برای محله هرندی و چهار محله همجوار آن تعریف کرده‌ایم که این کار ویژه‌ها تا پایان سال جاری به‌نقاط خوبی خواهد رسید. یکی از این کار ویژه‌ها "تهیه و توزیع بسته معیشتی ویژه شب یلدا" است که به تمام اهالی محله هرندی، مظاهری،باغ آذری، خلازیر و دولت خواه توزیع خواهد شد. این اقدام در مناسبت های آتی نیز برای خانواده های کم‌بضاعت این محلات ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ توزیع بسته‌های معیشتی را فعالیت‌ ایجابی دانست و گفت: چهار فعالیت ایجابی دیگر برای محله هرندی و چهار محله همجوار آن در دستور کار داریم، امیدواریم در سال ۱۴۰۱ چهره این محلات، چهره خوب، سالم و باطراوت همانند دیگر محلات تهران باشد.

سردار حسن‌زاده در خصوص معتادان و فروشندگان مواد مخدر محله هرندی و محله های همجوار آن گفت: این موضوع نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف و بسترسازی های لازم است، ان شالله تا پایان سال مردم عزیز ما، این محلات را بدون آسیب های اجتماعی خواهند دید.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۱۵۲۶۵
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha