photo_2021-12-19_03-38-38
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این دیدار مردمی که پس از نماز ظهر و عصر با حضور مهدی هدایت شهردار منطقه در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) واقع در شهرک سید احمد خمینی صورت گرفت، مهدی عباسی عضو و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ضمن گفت وگو و شنیدن مشکلات و دغدغه های شهروندان، دستورات لازم جهت پیگیری درخواست های مطرح شده را ابلاغ کرد.

او همچنین در حاشیه این دیدار با تأکید بر تفکیک مطالبات بلند مدت از کوتاه مدت گفت: فعالیت هایی که نیاز به زمان کمتری برای انجام دارند در اولویت کاری قرار گیرد و درصورت نیاز به اعتبار و نقدینگی به شورا ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه مسئله فاضلاب شهرک سید احمد خمینی مشمول هزینه زیادی شده و اهمیت زیادی در مباحث زیست محیطی دارد، خواستار رفع مشکل فاضلاب شهرک با اتصال فاضلاب های خانگی به سیستم فاضلاب شهری و پیگیری آن از طریق دستگاه های متولی شد.

ایجاد دسترسی به ورودی و خروجی شهرک به منظور رفع گره ترافیکی این محدوده با حفظ حقوق شهروندان و رفع معارضات از دیگر موارد مورد تأکید عضو شورای اسلامی شهر تهران بود.

مهدی هدایت شهردار منطقه نیز در ادامه این دیدار مردمی درخصوص مباحث مربوط طرح تفصیلی، موضوعات عمرانی و فاضلاب و انشعابات این شهرک صبحت کرد.

او خاطرنشان کرد: بخش عمده مشکلات این محدوده به موقوفه بودن اراضی آن باز می گردد که درهمین راستا ضمن انجام مذاکرات متعدد با اوقاف، درصدد رفع مشکل و رسیدن به نتیجه نهایی هستیم.
کد خبر: ۱۵۲۴۹
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha