۶۲۱۲۳۰۹۷

به گزارش تهران پرس، عباس شعبانی که همزمان با نشست نظارت ستادی شهردار تهران از منطقه ۱۷، به ناحیه ۳ این منطقه رفته بود، طی جلسه ای که متعاقب بازدید از معابر و پروژه های عمرانی این ناحیه برگزار شد،  اظهار داشت: منطقه ۱۷ را به دلیل یاد و خاطره ۴۰۰۰ شهید به عنوان دارالشهدای تهران می‌شناسیم، در محلات این منطقه کوچه‌ای وجود دارد که به تنهایی هفده شهید تقدیم انقلاب کرده و همین فداکاری و ایثار خانواده‌های ساکن در این محلات است که مسئولیت و کار کردن در این منطقه را دشوارتر می سازد.

وی با بیان آنکه اجرای پروژه های عمرانی در منطقه ۱۷ به دلیل وجود بافت فرسوده و بسیار متراکم و نیز عرض کم معابر سخت‌تر از مناطق دیگر است، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا این موضوع مانع کند شدن پیشرفت پروژه‌ها و نارضایتی شهروندان نشود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی، افزود: باید وضعیت معارضات تاسیساتی و ملکی باغ راه روشن شود تا با مشخص شدن وضعیت طرح مصوب شورای اسلامی شهر تهران، این پیاده راه ۹ کیلومتری که آبروی شهر تهران است در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مهندس شعبانی با برشمردن موضوع جمع آوری و هدایت آبهای سطحی به عنوان مهمترین نیاز منطقه در حوزه عمرانی، گفت: باید تلاش کنیم امور مربوط به نهرسازی فرعی ضمن برنامه ریزی دقیق تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

بنا براعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی با تاکید بر اینکه بعد از تکمیل مسیرهای نیمه کاره دوچرخه در سطح منطقه باید سراغ بهبود وضعیت معابر و پیاده روها رفت، یادآور شد: شاید منطقه ۱۷ کلان پروژه نداشته باشد اما پروژه‌های کوچک مقیاس در این منطقه به صورت کامل و مناسبی اجرا شده است. پس کار در سطح نواحی باید به گونه‌ای پیش برود که رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر: ۱۵۱۸۲
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha