۳۹۸۹۶۰۴
به گزارش تهران پرس، حسین حبیبی عصر سه شنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با اشاره به اینکه هیچ ملاحظه و خط قرمزی در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان نداریم اظهار داشت: مدیران مربوطه باید با جدیت به وظایفشان در این حوزه عمل کنند.

 

حبیبی بیان داشت: وضعیت مناسبی در حوزه ساخت و ساز در شهرستان حاکم نیست، مردم گلایه مند هستند و بعضاً تخلفاتی صورت می‌گیرد که جان مردم را به مخاطره می‌اندازد.

 

وی با بیان اینکه مهمترین اصل در این حوزه، پیشگیری از تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز است، گفت: دستگاه‌های متولی نباید اجازه دهند بنای غیر مجازی ساخته شود. تخریب ساخت و ساز غیر مجاز به تلف شدن سرمایه کشور و اموال مردم می‌انجامد.

 

سرپرست فرمانداری اسلامشهر ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسانی که به درستی به وظایفشان در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز عمل می‌کنند بر ضرورت برخورد قاطع با مدیران متخلف و سهل انگار در این حوزه تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های ذیربط باید به گونه‌ای عمل کنند که هیچ متخلفی احساس امنیت نداشته باشد.

 

حبیبی در پایان گفت: جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز علاوه بر فرمانداری در بخشداری‌ها نیز برگزار خواهد شد و موضوعات مربوط به هر یک از بخش‌ها به صورت ویژه بررسی و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۰۶۳
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha