IMG_20211211_212442_700
به گزارش خبرنگار تهران پرس، وحید احمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) گفت: پرستاران در این ایامی که کشور مبتلا به بیماری منحوس کرونا شد، با مجاهدت و ایثارگری در کنار پزشکان در خدمت به مردم عزیز و مداوای بیماران تلاش مضاعف کردند. امروز ما مدیون این مجاهدت و تلاش پرستاران و بخش درمان و سلامت کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران با اشاره به تشکیل پویش اجتماعی تجلیل از شهدای مدافع سلامت و قدردانی از ایثارگری پرستاران در منطقه سه تهران افزود: بسیجیان عزیز ما در این هفته با حضور در سطح بیمارستان‌های منطقه سه تهران از زحمات پرستاران این ایثارگران عرصه سلامت، تجلیل و قدردانی خواهند کرد.

احمدی عضو هیات امنای آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام زرگنده بیان کرد: بمناسبت گرامیداشت هفته پرستار، تعدادی تابلو قطعه ای از فرش متبرک شده حرم امام رضا(ع) که توسط آستان قدس رضوی آماده شده است و بیش از یکهزار بسته متبرک از سوی آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام زرگنده فراهم گردیده، توسط بسیجیان و مدیر آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام با حضور در مراسمهای جداگانه در سطح بیمارستان‌های منطقه سه توزیع و اهدا می شود.

 

"فاطمه ملاصالحی؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس"
کد خبر: ۱۴۹۱۹
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha