۷۸۹
به گزارش تهران پرس؛ نشست تجاری فعالان برتر صنعت نساجی و پوشاک با کارگزاران تجاری ، با حضور مشارکت کنندگان در این حوزه ،به منظورمعرفی خدمات نوین و مذاکرات رودررو،شامگاه دوشنبه در هتل پارسیان اوین درتهران برگزار شد.

در این نشست،علیرضا نوری، مدیرعامل شرکت جهان اُروم اُیاز گفت: در سال ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع با فضای ۴۵۰۰ متر سالن های سرپوشیده و بهره گیری از بروز ترین ماشین آلات بروز دنیا با اشتغال زایی ۱۵۰ نفر شروع به کار کردیم و هم اکنون با گسترش تولیدات خود و طرح های توسعه ای به اشتغال زایی بیش از ۱ هزار نفر و تولید بیش از ۱۳۰ نوع کالیته پارچه های مبلی و پرده ای تحت استاندارد های اکو تکس اروپا و ملی اروپا نایل گشته است.

وی با تاکید بر دانش و تخصص در صنایع نساجی و فناوری های نوین مربوط به این حوزه گفت: اکنون ما در ایران در سطح جهانی فعالیت داریم. دانش وتکنولوژی این مجموعه بزرگ به طور مداوم؛ هم در زمینه کاربردی و هم در زمینه فناوری افزایش روز افزونی دارد که همواره (OYAZ) را به یک راهبر واقعی بازار نساجی کشور تبدیل خواهد کرد.

نوری گفت: در نظر داریم با افزایش بهره وری صنعت نساجی ایران عزیز و جلب رضایت مشتریان خود در داخل و خارج از کشور؛ بهترین شریک برای صنعت نساجی باشیم و از دیگر اهداف ما این است که بهترین عملکردهای برنامه ریزی شده در حوزه نساجی، هزینه یابی جامع و دقیق برای نیازهای همکاران خود ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: برای دستیابی به این اهداف، به طور مداوم مجموعه ای از داده ها و سیستم های نوین تولید و مدیریت را به صورت یک شبکه جامع بهبود می دهیم. مفتخریم که با یاری پرودگار متعال و جلب رضایت و اعتماد مشتریان به قلب تپنده بازار تبدیل شده و محصولاتمان را با بیش از ۱۲ نمایندگی فعال و ۶۰ عاملیت فروش در سطح کشور توزیع نماید و ورود به بازارهای ترکیه عراق و وزه اوراسیا افتخاری دیگر برای این مجموعه است.

نوری اظهار کرد: صنعت نساجی ایران به لطف برخی صنعتگران و رفع مشکلات و‌حمایت مسئولین شروع به تولّدی دوباره کرده است و ما سعی داریم در این انقلاب صنعتی

همراه و همیار، همکاران خویش باشیم. این‌صنعت با سهم‌قابل توجهی از تولیدات با کیفیت ملی میتواند سهم‌خوبی از بازار تولیدات صنعتی ایران را به خود اختصاص داده و با مقداری توجهات ویژه هرچه سریعتر به دست جوانان مجرب این مرزوبوم به قطب اصلی در منطقه بدل شود.

وی ادامه داد: اکنون زمانی است که باید همه باهم و‌در کنار هم‌با هم‌افزایی و‌رفع موانع پیش رو این‌مسیر را هموارتر کنیم، تشکیل و‌ حمایت از اتحادیه ها، کنسرسیوم ها و مجامع تخصصی و‌تفیض اختیارات توانمند سازی تشکل های بخش خصوصی ابزاریست که میتواند به عنوان‌یک کاتالیزور به این حرکت شتاب بخشد. با توجه به این‌که صنایع بالادستی و‌پایین دستی صنعت نساجی، شرایط و ظرفیت بلقوه ای در کشور ما دارد، میتوان با اتصال درست زنجیره های تامین، قدم های بزرگی در راستای رونق اقتصادی و‌افزایش چشم گیر تولید ناخالص ملی برداشت.

انتهای  پیام/
کد خبر: ۱۴۸۲۵
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha