photo_2021-12-07_22-26-06
به گزارش خبرنگار تهران پرس ، در قالب اجرای طرح "دوشنبه های پاسخگویی" نخستین جلسه ملاقات مردمی حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ با شهروندان در سال۱۴۰۰، با "رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی" در پانزدهمین روز از آذر ماه برگزار شد.

در جلسه ملاقات مردمی امروز؛ بررسی شرایط تولیدکنندگان بخش صنعتی منطقه۲۱، تامین نیازهای شهری شهروندان و پیشبرد طرح های مشارکتی در دستور کار قرار گرفت.

او در این جلسه با تاکید بر شعار "جهش تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زادیی ها"  و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بر حمایت از صنایع افزود: در دوره مدیریت فعلی این سخن و شعار سرلوحه انجام اقدامات خواهد بود؛ چرا که تکلیفی است که از سوی ولایت فقیه بر عهده ما گذاشته شد. التزام همه جانبه نسبت به قوانین و قواعد نیز اصلی اساسی است.

کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ در این دیدار شنونده درخواست ها و مشکلات شهروندان و صاحبان صنایع و کارآفرینان بود و درخصوص رفع مسائل و مشکلات مطروحه، دستوراتی جهت مساعدت صادر کرد.

لازم به ذکر است؛ به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت ملاحظات مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی، شهروندان پایتخت می توانند برای اخذ وقت ملاقات مردمی و ثبت درخواست خود به سامانه publicmeeting.tehran.ir و همچنین اداره روابط عمومی منطقه۲۱ مراجعه کنند.

"سعید فروزنده؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس"
کد خبر: ۱۴۷۹۸
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha