به گزارش خبرنگار تهران پرس، علیرضا عمادی رئیس بهزیستی شهرستان شمیرانات با اعلام این خبر گفت: شعار امسال در هفته جهانی معلولین «پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت» است.

عمادی افزود: بمناسبت هفته گرامیداشت معلولان، همایش مهربانی در جامعه اخلاق مدار توسط بهزیستی شهرستان شمیرانات با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح و قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران، هفته جاری برگزار می شود.

عضو شورای مرکزی قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران ادامه داد: در این همایش که با مشارکت دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی برگزار می گردد از مددجویان و معلولین بهزیستی شهرستان شمیرانات تقدیر و تجلیل بعمل می آید.

 

عمادی گفت: از آنجائیکه مقام معظم رهبری در فرمایشی که داشتند فعالیت در راستای خدمت و رسیدگی به وضعیت معلولان را فقط مختص سازمان بهزیستی ننموده و همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی و سازمان های انقلابی نیز درگیر موضوع هستند؛ لذا در اولین همایش مهربانی در جامعه اخلاق مدار،‌که برگزار می شود سعی کردیم از مشارکت همه بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی بهره برداری کنیم.

 

رئیس بهزیستی شهرستان شمیرانات در خاتمه گفت: از آنجائیکه مساجد می توانند نقش محوریت در ایجاد و تحقق یک جامعه اخلاق مدار در محله های اسلامی و جامعه اسلامی داشته باشند‌‌؛ در این مراسم نیز از مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان شمیرانات ناحیه شهید باهنر نیز بهره گیری نموده تا با حضور و نقش ائمه جماعات مساجد در محلات بتوانیم بستر مناسبی جهت توجه بیشتر به جامعه معلولان ایجاد کنیم.


"فاطمه ملاصالحی؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس"
کد خبر: ۱۴۶۸۲
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha