IMG-20211205-WA0015
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ حسین سیگارودی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطفه ، ماوقع ماجرا را اینگونه عنوان می کند: در پی بارندگی های امشب پنجشنبه ۱۱ آذر ماه دختر ۱۳ ساله ای که به همراه مادرش از خیابان شیخ بهایی عبور می کرد پس از خروج از خودرو تعادل خود را از دست داده و در درون نهر پر آب ناشی از بارش باران سقوط می کند.

میرزاپور شهردار و زیدآبادی رییس خدمات شهری، نیک سیما شهردار شب و عوامل اجرایی شهرداری ناحیه یک و نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی به محض اطلاع از این اتفاق به سرعت و در کمترین زمان ممکن وارد عمل شده و این نوجوان را در شرایطی نجات دادند که آب در جریان، وی را حدود ۴۰۰ متر از مبدا با خود برده بود.

این دختر ۱۳ ساله که از ناحیه سر و پا دچار جراحت سطحی شده است پس از اقدامات اولیه درمانی توسط کادر اورژانس برای درمان های تکمیلی به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافت.

شهرداری منطقه ۳ بطور مستمر لایروبی نهرها، کانال ها و مسیل ها را در دستور کار خود قرار داده است و همین آمادگی موجب شد رویدادی که می رفت به فاجعه تبدیل شود با تیزهوشی و واکنش سریع عوامل اجرایی شهرداری ناحیه یک و نیروهای امدادی سازمان ختم به خیر شود.

عملیات نجات این دختر ۱۳ ساله با استقبال و تشویق مدیران ارشد شهرداری تهران و شهروندان روبرو شد.
کد خبر: ۱۴۶۶۴
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha