شورا
به گزارش تهران پرس، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: ۱۲ آذر روز جهانی معلولین است که در کشور ما به این موضوع سال‌هاست که پرداخته می شود و امیدواریم همه دستگاه‌های مسوول برنامه‌های خوبی را بتوانند اجرا کنند.

وی افزود: در شهرداری اقداماتی در این راستا صورت گرفته ولی به نتایج مطلوبی نرسیده و ان شاء الله با همکاری شورا و شهرداری همچنین جامعه معلولین اقدامات بیشتر صورت گیرد و معلولان همانند دیگران بتواند برنامه‌های خود را در سطح شهر انجام دهد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز از ۳ نفر از معلولان در صحن امروز دعوت به عمل آمده تا مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند همچنین علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت هم اعلام کرد برنامه‌هایی را شهرداری داشته اند و ان شاءالله وعده‌ها عملیاتی شود راکه هر چه بیشتر بتوانیم خدمت کنیم خداوند را شاکر خواهیم بود.

چمران بیان داشت: امروز سالگرد شهادت سردار شهید سرتیپ نجفی است و افتخار داریم فرزندایشان همکار ما در شورا هستند و فیض وجود ایشان برخورداریم و یاد این شهید را گرامی می‌داریم.امیدواریم همه شهدا در روز واپسین شفاعت کننده ما باشند.

فردا ۱۵ آذر روز حسابدار است این روز را هم گرامی می داریم و پس از آن روز ۱۶ آذر، روز دانشجو خواهد بود که ان شاءالله در جلسه بعدی صحن به عنوان کسی که شاهد اندکی از ماجرا بوده‌ایم، موضوعاتی را بیان خواهم داشت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۶۷۷
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha