زاکانی شهردار تهران
به گزارش خبرنگار تهران پرس،  علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: در نظر داریم سالانه بین ۶۰۰ الی ۷۰۰ کیلومتر مسیر برای معلولان در تهران مناسب سازی شود. همچنین مناسب سازی مجموعه های مختلف شهرداری برای معلولان در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: در گام بعدی برای خدمت رسانی به معلولان در نظر داریم به وسیله هوشمندسازی ارائه خدمت به معلولان عزیز را استمرار ببخشیم.

شهردار تهران با تأکید بر فرهنگ سازی در برخورد با معلولان و ارائه خدمت به آنها عنوان کرد: در بودجه سال آینده هزار میلیارد تومان برای گام نخست مناسب سازی مسیر برای معلولان در نظر گرفته شده است و ان شالله با همت شورای شهر و تصویب آن بتوانیم برای سال های بعد این مناسب سازی استمرار داشته باشد.

زاکانی با بیان اینکه ارائه خدمت به معلولان برای شهرداری افتخار است، گفت: همچنین گرمخانه های تهران در حال گسترش است. همچنین در تدبیری به جز توسعه گرمخانه برای  کارتخواب‌ها در نظر داریم.

زاکانی در خصوص تغییر شیوه اجرای طرح ترافیک بیان کرد: این طرح نیازمند بازبینی دارد و در جلسه   امروز هیئت دولت به بازبینی جدی در تهران تاکید شد که در اقتضائات حوزه حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات شایسته فراهم شود.

وی ادامه داد: باب بازبینی اداره شهر تهران در حال گشایش است؛ ان شالله برای طرح ترافیک نیز کار کارشناسی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۱۴۶۵۸
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha