دستگیری
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده نیروی انتظامی ری گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با سرقت های سیم و کابل برق  در خاور شهر، طرح شناسایی سارقان و مالخران در دستور کار ماموران کلانتری خاور شهر قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی در رصدهای اطلاعاتی به دست آورند  راننده یک دستگاه خودروی وانت،  کابل های سرقتی را از سارقان کابل های برق مالخری می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، شناسایی  و دستگیری مالخر عملیاتی شد و ماموران کلانتری موفق شدند شب گذشته در گشت زنی های هدفمند یک دستگاه خودروی وانت که  مقادیر فراوانی کابل برق حمل می کرد، توقیف کنند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: در این عملیات یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم کابل برق سرقتی کشف و متهم به مالخری کابل های سرقتی از سارقان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی  در پایان با بیان این که مقابله با سرقت از جمله اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی است بر همکاری آحاد جامعه با نیروی انتظامی در این راستا تاکید کرد و از شهروندان خواست: هر گونه اطلاع از فعالیت مالخران را به پلیس اطلاع بدهند.

انتهای پیام
کد خبر: ۱۴۴۹۱
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha