به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در دیدار با شهروندان محله رضویه بر اهمیت نقش محوری مساجد در محله ها تاکید کرد و گفت: مساجد به عنوان مردمی¬ ترین و معنوی ¬ترین سازمانهای مردم نهاد از ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی در عرصه ¬های مختلف اجتماعی فرهنگی در محله در سطح منطقه و ملی برخوردارند از این رو اولویت ما در مدیریت شهری مسجدمحوری - محله محوری است و معتقدم برای تحول محله ها نیاز به حضور نیروهای نخبه و معتمدین داریم که در نشست های هم اندیشی با آنها بسیاری از مسائل و مشکلات محله ها احصا می شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ خاستگاه ۲۰۰۰ شهید والامقام دفاع مقدس است، افزود: بازدید ما از محلات با دیدار از خانواده های معظم شهدا آغاز می شود تا به برکت نام معظم شهید و رهنمود های خانواده های گرانقدر آنها در افزایش خدمات به شهروندان توفیق پیدا کنیم.

او به تاکید شهردار محترم تهران در خصوص محله های محروم اشاره کرد و افزود: ساکنان مومن و ولایی جنوبشرق سهم بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشتند و امیدواریم با خدمت خالصانه مجموعه شهرداری منطقه ۱۵ کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهیم.

شهردار منطقه در ادامه به پاسخگویی مسائل و مشکلات شهروندان نظیر سد معبر وانتی ها، وجود ضایعاتی ها،کمبود بانک و مرکز درمانی، وجود معتادان متجاهر و گرمخانه خاوران و احساس نا امنی پرداخت و خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع مشکل محله وظیفه ماست و تمامی این موضوعات به ویژه پلمپ ضایعاتی ها و جمع آوری سدمعبر با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی طبق برنامه ریزی انجام شده، اقدام خواهد شد.

این گزارش حاکیست، در ادامه این دیدار که با همراهی معاونین، مدیران شهری و معتمدان محلی انجام شد، شهردار منطقه و همراهان به درخواستهای مردمی پاسخ گفتند.

کد خبر: ۱۴۴۴۴
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha