Screenshot_۲۰۲۱۱۱۲۸-۰۸۳۵۲۷_WhatsApp
به گزارش تهران پرس؛ سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: رانندگانی که حوالی ساعت ۰۷:۲۰ صبح امروز در تردد در مسیر خیابان دماوند به شرق بعد از شاهد بودند با مشاهده حریق یک دستگاه مینی بوس در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

وی ادامه داد : راننده این مینی بوس پس از آنکه متوجه حریق شد بلافاصله مینی بوس را در گوشه راه متوقف کرده و سریع از آن پیاده شد که خوشبختانه در این مینی بوس مسافری حضور نداشت و در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

سرهنگ همه خانی افزود : خوشبختانه عوامل منطقه ۸ پلیس راهور تهران بزرگ در چند قدمی این حادثه بودند و با هماهنگی های لازم و حضور به موقع تیم های آتش نشانی در محل ، حریق اطفا گردید و ترافیک با تلاش تیم های راهور به حالت قبلی بازگشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد : رانندگان چنانچه در حین حرکت با حادثه ، تصادف و مانند این حریق روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی کند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۳۶۳
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha