۲۰۲۱۱۱۲۵_۰۰۳۷۰۴
به گزارش خبرنگار تهران پرس؛ امیر قاسمی مدیر موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت و تکریم بسیجیان با موافقت شهردار منطقه ۱۰ پایتخت بازدید از موزه حیات وحش هفت چنار برای بسیجیان در روز جمعه ۵ آذر رایگان است.

وی ادامه داد: بسیجیان با ارائه کارت شناسایی بسیج می‌توانند به همراه با خانواده از موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار بازید کنند.

موزه آثارطبیعی و حیات وحش هفت چنار تهران در یکی از محله های قدیمی تهران واقع شده است. این مجموعه ترکیبی از معماری قدیمی، فضای سبز و حیات وحش می‌باشد که با تناسبی چشمگیر محیطی چشم نواز و آرام بخش را برای بیننده فراهم می‌کند.

قفس پرندگان زنده و آبنمایی بزرگ سالن های شماره یک و دو، غار و آکواریوم، کارگاه تاکسیدرمی، دفتر فرهنگ و رسانه، قهوه خانه و سفره خانه سنتی موزه هفت چنار زمانی را برای بازدید و آسایش خاطر بازدید کنندگان علاقمند فراهم می‌آورد، همچنین در آکواریوم موزه هفت چنار که به شکل غار پر پیچ و خم و زیبا ساخته شده انواع ماهی‌های آب شیرین گردآوری شده و در میان آنها می‌توان به ماهی های گوشتخوار و ماهی های بدون فلس و ماهی های زنده زا اشاره کرد.

این موزه در خیابان قزوین، خیابان شهید عرب، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی آماده ارائه خدمات رایگان به بسیجیان دلاور در روز جمعه می‌باشد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۲۳۰
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha