۱۲۹۷۵۹۲۹_۳۱۱
به گزارش خبرنگار تهران پرس؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز(چهارشنبه) در همایش اقتدار بسیجیان که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بسیج این شجره طیبه ۴۲ سال است که در حال تنومند شدن است.

 

وی ادامه داد: بسیجیان و دلدادگان انقلاب اسلامی در همه عرصه ها حضور داشتند و حتی به قیمت جان خود پای کار بودند و دشمنان نمی توانند یک پیروزی در مقابل جبهه حق انقلاب اسلامی به دست بیاورند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: هیچ جبهه باطلی نمی تواند بر جبهه حق پیروز شود و خداوند در قرآن نیز بر این موضوع اشاره کرده است و ما با این باور و با این اطمینان خاطر پای کار هستیم.

 

وی گفت: شروطی که خداوند مشخص کرده است را عمل کرده ایم و خداوند پیروزی را برای ما قرار داده است. جبهه حق در کارهای دشوار و سخت به پیروزی دست یافته است؛ بنابراین ما بر این باوریم در دیگر عرصه ها نیز پیروزی از آن ما است.

 

وی تصریح کرد: امام شجره طیبه بسیج را بنا نهاد و بیش از ۴۲ سال است این شجره طیبه بزرگ و قوی می‌شود و آنچنان قوت و قدرتی پیدا کرده که دشمنان نمی‌توانند یک پیروزی را در برابر جبهه حق انقلاب اسلامی یاد کنند و بشمارند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه  ادامه داد: در بیش از ۴٢ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، بسیجیان در همه صحنه‌ها شش‌دانگ پای کار بودند وبسیجیان حتی به قیمت جان خود پای کار بودند. ما باید از این تجربه بی‌نظیر و گرانبها درس بگیریم که همانطور که در جنگ های گذشته توانستیم به تکالیف خود عمل کنیم در صحنه‌های دیگر هم این کار را انجام دهیم.

 

وی افزود: وقتی که ملتی دلداده به خاطر خدا به دنبال امامین خود گام به گام و همه‌جانبه ایستاده باشند و فرمان ببرند قطعاً هیچ جبهه باطلی نمی‌تواند بر جبهه حق پیروز شود. خداوند با صراحت در قرآن گفته که دو حزب بیشتر در دنیا نیست؛ یکی حزب خدا و یکی حزب شیطان و خداوند فرموده اراده کرده‌ام که هیچگاه حزب شیطان پیروز نمی‌شود و همواره حزب خدا پیروز است.

 

سردار فدوی اظهار کرد: بیش از  ۱۰۰ هزار شهید بسیجی و بیش از ۴۰ هزار شهید پاسدار و بیش از ۲۰۰ هزار شهید بیانگر پای کار بودن خالصانه دلدادگان انقلاب اسلامی است. درحالی که دشمنان بزدل جرات درگیری نظامی با ما ندارند و جرات شلیک یک تیر به انقلاب اسلامی را ندارند و نخواهند داشت؛ زیرا می دانند که قدرت انقلاب اسلامی بیش از آنان است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: از همین رو دشمن جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای را دنبال می کند؛ اما پیروزی از آن بسیجیان است زیرا بسیجیان در تمامی عرصه ها حضور دارند؛ امروز بسیجیان توانسته اند دشمنان را در عرصه سایبری زمین بزنند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۱۹۷
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha