سردار حسن زاده
به گزارش خبرنگار تهران پرس، جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد عصر امروز ۳ آذر، با حضور سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمدرسول‌الله در سالن همایش‌های حوزه هنری تهران برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر اظهار داشت: بسیج بزرگترین، کارآمدترین و انقلابی ترین نهاد مردمی در جهان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و سلامت و در راس همه اینها شهدای بسیجی به ویژه حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: اگر بخواهم تمام اقدامات بسیجیان در کشور و فراتر از مرزها را بگویم، هم تعداد قابل توجهی است هم زمان بسیار زیادی را می برد و یکی از کارهایی که بسیج همواره انجام می دهد توجه به آسیب های اجتماعی و تلاش برای کاهش آن و رفع مشکلات مردم است.

سردار حسن زاده با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره ویژگی ها و فرهنگ بسیجی افزود: بسیجی برای آباد کردن دنیا تلاش می کند اما خودش دنیا طلب نیست، این تفکر بسیجی است که تلاش شود مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

وی ادامه داد: اساسا بسیج برای کاهش رفع تهدیدها و تبدیل آن به فرصت ها تشکیل شده است و وقتی صحبت از کاهش تهدیدها و تبدیل آن به فرصت می شود یعنی تلاش برای به وجود آمدن امنیت آرامش‌.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: اساسا منطق بسیج برای ایجاد امنیت و آسایش و به فکر دیگران بودن، از آرزوهای خود گذشتن و فراهم کردن امنیت و آسایش برای دیگران است و تفکر بسیجی در عرصه های نظامی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصاد و معیشت و ... موثر است.

وی افزود: بسیج متصل به مردم است که شکل گرفته تا در کنار آحاد جامعه باشد.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۱۴۲۲۹
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha