به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور در محل این پروژه ضمن بازدید از مسیرهای تکمیل شده خواستار تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل آن تا مرحله بهره برداری شد.

در این بازدید سید مهدی هدایت شهردار منطقه نیز با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر اعلام کرد: تاکنون مسیرهای شامل جنوب به شمال و شمال به جنوب، دوربرگران شمال به شمال، زیرگذر علامه عسگری تکمیل و مسیر جنوب به جنوب نیز در مرحله اجرای آسفالت است.

به گفته او اجرای ۷۵۰۰ تن آسفالت، ۴۲۰۰ متر جدول و کانیو از اقدامات عمرانی انجام شده توسط شهرداری این منطقه به منظور تکمیل این پروژه است.

او خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله مهمترین پروژه های عمرانی در شهر تهران محسوب می شود که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی باقرشهر، کهریزک و جاده قدیم قم دارد.

شهردار منطقه در ادامه با حضور در محل پروژه احداث کنارگذر عوارضی تهران قم (بزرگراه خلیج فارس)، از اقدامات انجام شده در راستای اجرای این پروژه که در حال حاضر از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است بازدید کرد.

این پروژه در قالب احداث مسیری به طول ۱۱۰۰ متر و عرض ۱۳ متر برای تسهیل در ورود و خروج خودروها از تهران با مشارکت شهرداری منطقه ۱۹، شهرآفتاب و راهداری در حال اجرا است.

خاکبرداری، زیرسازی و بتون ریزی از فعالیت های اجرایی شهرداری منطقه ۱۹ به منظور احداث این زیرگذر است که تاکنون لایه نهایی زیرسازی انجام شده و به مرحله اجرای بتون غلطکی (RCC) رسیده است.

کد خبر: ۱۳۹۸۶
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha