IMG-20211117-WA0020
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد ، داود خادم رئیس این اداره ضمن تبریک کسب این مقام گفت: در سالهای اخیر تلاش افراد دارای معلولیت در جهت حضور در اجتماع و کسب موفقیت در زمینه های گوناگون بسیار افزایش یافته است.

خادم در ادامه افزود: یکی از عمده دلایل موفقیت معلولین پس از تلاش و جدیت این افراد ، پذیرش مردم و تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی های افراد دارای معلولیت است که این مهم بر اثر اطلاع رسانی و آگاهسازی های که از طریق رسانه های جمعی و شبکه های مجازی انجام شده است.

در ادامه روح اله غفاری معاون توانبخشی نیز ضمن اعلام اینکه تا کنون بسیاری از فرزندان دارای معلولیت موفق به کسب مقام های ورزشی شده اند افزود: علاوه بر معلولینی که در این اداره دارای پرونده میباشند بسیاری از فرزندان مراکز توانبخشی نیز تاکنون موفق به کسب عناوین ورزشی شده اند.

غفاری با بیان اینکه این فرزندان با رشادت و غیرت خویش توانایی های خود را به منصه ظهور گذاشته اند گفت: درصورتیکه افراد دارای معلولیت به توانایی های خود ایمان داشته باشند هیچ عاملی نمیتواند مانع کسب موفقیت آنها در عرصه های مختلف بشود.
کد خبر: ۱۳۹۵۳
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha