به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، سیدمهدی صباغ در این دیدار با اشاره به سیاستهای مسجدمحور و محله محورشهرداری و اهمیت دیدار بی واسطه با شهروندان برای مدیران شهری گفت: برنامه های اجرایی محلات با هماهنگی شورایاران ، نخبگان و معتمدان محلی در حال انجام است و بازدیدهای محلی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ملاقات های مردمی در مساجد و دیدارهای هفتگی در منطقه نیز آغاز شده و در سرلوحه امور قرار دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اشرافیت به مسائل محله و برنامه ریزی که برای حوزه ها داریم و همچنین پیگیری طرح نگهداشت محله ها؛ با هماهنگی و همکاری مساجد در جهت ارتقای کیفیت زندگی و خدمات به شهروندان تلاش می کنیم.

این گزارش حاکیست، در این دیدار مردمی که با همراهی معاونین، مدیران شهری و معتمدان محلی انجام شد، شهردار منطقه به بررسی مسائل مطروحه از سوی شهروندان نظیر سدمعبر، ضایعاتی ها، شست و شوی معابر، معتادان متجاهر و ... پرداخت و خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع مشکل محله ها وظیفه ماست و تمامی این موضوعات به ویژه پلمپ ضایعاتی ها و جمع آوری سدمعبر در محله با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی آغاز شده و در حال انجام است.

شایان ذکر است؛ پیش از این دیدار شهردار منطقه و هیات همراه با حضور در منزل شهید علی اصغر صفر مظاهری و عیادت از مادر والامقام شهید و دلجویی از ایشان گفت: با توجه به لزوم تکریم خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این موضوع را در دستور کار قرار دادیم واز صمیم قلب از خانواده معزز شهدا میخواهم با دعای خیرشان ما را یاری کنند تا بتوانیم در این منطقه که خاستگاه شهدای گرانقدر است ادای دین کرده و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.

کد خبر: ۱۳۹۵۵
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha