رضوانییی
 

غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به تفاوت‌های رویکردی دولت سیزدهم با دولت قبل بیان کرد: در دولت قبل شاهد بودیم به نوعی سلامت و معیشت مردم گروگان اهداف سیاسی شده بود و متاسفانه در این راستا نسبت به حل مسائل کوتاهی صورت می‌گرفت تا به آن اهداف سیاسی دست یابند.

 

رضوانی ادامه داد: نمونه بارز آن در بحث واکسن بود که دولتمردان سابق مدعی بودند برای اینکه ما اف‌ای‌تی‌اف را امضا نکرده‌ایم، تامین واکسن مقدور نیست به طوری که موضوع واکسن تبدیل به یک مشکل عمده شده بود و سلامت مردم به شدت تهدید می شد.

 

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی، گام‌های بسیار مثبت و محسوسی در زمینه تامین واکسن برداشته شده است و امروز اکثریت مردم واکسینه شده اند. حال آنکه اگر در چنین شرایطی موضوع تامین واکسن محقق نمی‌شد، افزون بر سلامت جسم مردم، سلامت روانی آنها نیز تحت تاثیر قرار می‌گرفت و به یک معضل تبدیل می‌شد.

 

نماینده مردم تهران در ادامه به رویکرد دولت سیزدهم در سیاست خارجه اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی در زمینه تعامل با کشورها، برخلاف دولت گذشته نگاهش فقط معطوف به غرب نیست و امیدواریم این تعامل سازنده با کشورهای مختلف به ویژه همسایه تقویت شود به این دلیل که روابط و تعامل سازنده با کشورهای همسایه به مرتفع شدن مشکلات اقتصادی کشور کمک می‌کند.

 

رضوانی با انتقاد ازعدم توجه دولت سابق به مردم بیان کرد: یکی از مشخصه‌های رئیس جمهور، شیوه درست برخورد با مردم و حضور در میان آنهاست و طی این مدت آقای رئیسی قدم های بسیار مثبتی در این راستا برداشته است که امیدواریم این روند اثرگذار تداوم داشته باشد.

 

نماینده مردم تهران در پایان با اشاره به صف های طویل کالاهای اساسی که در دولت سابق شکل گرفته بود، عنوان کرد: امیدواریم آقای رئیسی از افرادی که درشکل گیری چنین اتفاقاتی نقش کلیدی داشتند، هیچ زمان استفاده نکند.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۳۷۷۳
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha