۶۳۷۲۲۳۶۶۵۹۰۷۹۹۱۷۰۵
به گزارش تهران پرس، محمود ترفع درباره ارائه تسهیلات ۵۰ میلیونی به رانندگان اتوبوسران‌های بخش خصوصی، اظهار کرد: محدودیت خاصی برای پرداخت تسهیلات تعیین شده وجود ندارد و از شرکت‌های بخش خصوصی خواسته‌ایم لیست رانندگان متقاضی دریافت این وام را به ما اعلام کنند.

 

وی ادامه داد: آمادگی کامل برای پرداخت این وامِ حداقلی وجود دارد تا رانندگان بتوانند تعمیرات جزئی درحد ۵۰ میلیون تومان را انجام دهند و به چرخه خدمت بازگردند. این رقم در حد خود گره‌گشاست؛ گاهی ممکن است قطعه‌ای مانند دینام آسیب ببیند اما راننده در این شرایط سخت اقتصادی که به دلیل پاندمی کرونا و کاهش تعداد مسافران با کاهش درآمد مواجه شده است، توان تأمین هزینه تعمیر را نداشته باشد.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: رانندگان اتوبوس می‌توانند با کمک این وام قطعات معیوب را تعویض کنند و به چرخه خدمت بازگردند تا مردم نیز از خدمات آنها بهره‌مند شوند. بعد از مشخص شدن متقاضیان، لیست رانندگان برای دریافت وام به بانک ارسال خواهد شد.

 

این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه است که به اتوبوسران‌های بخش خصوص پرداخت می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط دریافت تسهیلات مذکور و ثبت نام از طریق شرکت خصوصی که تحت پوشش آن قرار دارند، اقدام کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۷۷۱
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha