unnamed
جعفر راستی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی تهران پرس با اشاره به تعیین تکلیف قیمت کالاهای اساسی توسط وزارت جهادی کشاورزی گفت: قیمت گذاری کالاهای اساسی اقدامی مثبت است اما تمامی کالاهای اساسی که مورد نیاز مردم است توسط جهاد کشاورزی تعیین تکلیف نهایی از نظر قیمت نشده اند و نیاز است که در این خصوص هم اقداماتی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک، جلسه ای میان اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و وزارت جهادی کشاورزی در خصوص قیمت گذاری کالاهای اساسی برگزار می شود تا در نهایت با تعامل مجلس و دولت شاهد بهبود شرایط قیمت گذاری کالاهای اساسی در کشور باشیم.

راستی تاکید کرد: تداوم پرداخت ارز ترجیحی جهت تامین و تولید کالاهای اساسی یکی دیگر از موضوعات جلسه میان مجلس و وزارت جهادکشاورزی خواهد بود و تا به امروز مباحث زیادی درخصوص این یارانه ها مطرح شده است و امیدواریم در نهایت طرحی به تصویب برسد که به نفع مردم باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: افزایش تورم و قیمت کالاهای اساسی در طول دولت سابق و همچنین در طول ماه های گذشته یکی از دغدغه های مردمی بوده است که با همت مسئولان دولتی، در حال بهبود است و امیدوارم شرایطی مهیا گردد که کالاهای اساسی با قیمت واقعی به فروش برسند.

وی افزود: مردم دغدغه معیشتی دارند و باید تلاش کرد که با آرامش در بازار، باعث آسودگی خاطر مردم شویم و نوسانات قیمت در این شرایط، اصلا به نفع جامعه نیست و بحمدالله دولت و مجلس در تلاش است که باعث آرامش بازار شود و در نهایت قدرت خرید را به مردم بازگرداند.

راستی خاطر نشان کرد: برخی کم کاری ها در دولت سابق باعث هرج و مرج در بازار شد و برای بازگشت آرامش به این بازار، از هیچ تلاشی دریغ نباید شود.

انتهای پیام/

کد خبر: ۱۳۷۹۴
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha