۱۵۰۹۱۵۶۳_۶۶۱
به گزارش تهران پرس، مجلس روز (سه شنبه) برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را بررسی و در خصوص رأی اعتماد به آقای مسعود فیاضی تصمیم گیری می‌کند.

 

مجلس شورای اسلامی همچنین روز (یکشنبه) بررسی طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را ادامه خواهد داد. بررسی این طرح در جلسه هفته گذشته مجلس آغاز شده بود.

 

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد اصلاح موادی از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی که به منظور مقابله با قمار و شرط بندی اختصاص دارد و نیز لایحه اصلاح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که از شورای نگهبان برگشت داده شده بود، از دیگر دستور جلسه روز (یکشنبه) هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

 

در این حال؛ بررسی تقاضای تحقیق و تفحص در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا و بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب در دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 

همچنین بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح تشکیل آب و فاضلاب روستایی و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات خلاق و تجاری سازی فناوری‌های نرم نیز دیگر دستور جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۳۶۹۴
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha