۱۵۱۱۰۷۳۵_۱۰۵
به گزارش تهران پرس، علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به فعالیت این موزه در حوزه مقاومت گفت: در زمان حیات شهید حاج قاسم سلیمانی بخشی از تجهیزات حوزه مقاومت به کشور منتقل شد؛ ما توانستیم فاز اول موزه مقاومت را اجرایی کنیم و در این فاز نمایشگاهی بزرگ و بسیار جامع راه اندازی شد.

 


وی افزود: این نمایشگاه بزرگترین کلکسیون تجهیزات غنیمتی داعش در دنیاست که آماده بازدید عمومی است.

موزه مقاومت

جعفری در خصوص آینده موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هم گفت: موزه انقلاب، موزه مقاومت، موزه نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس، موزه نقش تهران در دفاع مقدس و موزه کودک پنج موزه‌ در حال طراحی هستند.


 


مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با تأکید بر لزوم تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، مبانی، اهداف و نقاط عطف آن، اظهار کرد: برای تبیین درست این موضوعات نیازمند رسانه‌ای قوی هستیم.

گفتمان مقاومت

وی افزود: امروزه موزه‌ها در دنیا خود به تنهایی یک رسانه هستند و ظرفیت‌هایی را در خود جای داده‌اند. ما باید متناسب با آن ظرفیت ها، مبانی انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.


 


 مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: تیم پژوهشی و کارشناسی ما در موزه انقلاب اسلامی در تلاشند تا گفتمان انقلاب اسلامی را به شکلی ارزشمند به مخاطبان ارائه کنند.

داعش

جعفری در پایان، با بیان اینکه برای ارائه ارزشمند گفتمان‌ انقلاب اسلامی به مبانی و دیدگاه‌های علمی نیاز داریم، گفت: در بسیاری از همایش‌های برگزار شده درباره انقلاب اسلامی، دیدگاه‌های خوب و ارزشمندی مطرح می‌شود. تمامی مطالب توسط مجموعه‌ مشاوران ما در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استخراج و متناسب با آن، در قالب سناریوی موزه‌ای نمادسازی می‌شود.


 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام/الف

کد خبر: ۱۳۷۳۲
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha