۷۲۲۲۸۴۲_۷۹۳
به گزارش تهران پرس، بهمن حسن بیگی در حاشیه بازدید گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران ، پلیس امنیت اقتصادی و دادستانی شهرستان ری از شهرک حمل و نقل جاده ای بار در بخش کهریزک شهرستان ری افزود: در بازدید از این شهرک مشاهده کردیم بسیاری از واحدهای این شهرک بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی و دور از دید کارشناسان ، به انبار دپوی کالاهای مختلف با هدف افزایش قیمت کالا و اخلال در بازار اقدام می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کالاهای احتکار شده در این انبار ها عمدتا در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است، گفت: بر طبق قوانین حاکم بر نظام صنفی کشور هیچ از واحدهای مستقر در این شهرک با توجه به اینکه از امکانات دولتی و یارانه ای به منظور سهولت در حمل ونقل بار استفاده می کنند ، حق تغییر کاربری و تبدیل به انبار کالا را ندارند.

 

رئیس گشت های مشترک تعزیرات شهرستان های استان تهران اظهار داشت : فعالیت این انبار ها احتکار کالای کاچاق محسوب می شود و تمامی این انبارها پلمب و پرونده آنها برای رسیدگی و تخلف صورت گرفته به دادستانی شهرستان ری ارجاع خواهد شد.

 

شهرستان ری با دارا بودن ۲ هزار و ۷۰۰ انبار به ثبت رسیده در سامانه جامع انبار ها به عنوان قطب انبارهای کشور به شمار می رود.

 

شهرک حمل و نقل جاده ای بار در جاده قدیم تهران – قم به منظور سهولت در تمامی عملیات حمل و نقل عمده بار از پایانه‌های موجود به این شهرک و بارگیری از این شهرک به مقاصد مختلف که بخش قابل توجهی از نیازهای رفاهی و اجتماعی رانندگان برطرف می‌ کند ،احداث شده بود.

شهرک حمل و نقل با هدف کاهش تردد خودروهای سنگین و کامیون ها به شهر تهران و تامین بهداشت روانی و حفاظت محیط زیست تهران در دی ماه ۹۷ به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۴۸۰
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha