۱۹۷۵۱۲
به گزارش تهران پرس، حسین توکلی کجانی صبح امروز در شورای اداری شهرستان ری با بیان اینکه امیدوارم دولت سیزدهم با شعار مردمی، بتواند گره از مشکلات مردم باز کند، اظهار داشت: یکی از اهداف دولت جدید خدمت بی منت و قانون گرایی است و تحقق این دو می‌تواند منشأ اتفاقات خوب در کشور باشد.

 

وی دربخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات رخ داده در مرزهای مشترک ایران و آذربایجان و مقابله سپاه با ناوهای آمریکایی اشاره کرد و گفت: اخیرأ دو اتفاق مهم در عرصه بین المللی رخ داده که یکی حضور اسرائیل در مرزهای شمالی کشور است که با حضور مقتدرانه ارتش و سپاه تهدیدات از سوی اسرائیل و هم‌پیمانانش خنثی شد و دیگری هم در خصوص مقابله نیروی دریایی سپاه با ناو آمریکایی در آب های آزاد است. اقدام سپاه در مقابله با ناوهای آمریکایی که قصد به سرقت بردن نفت ایران را داشتند، واقعاً خیره‌کننده بود و تنها بخش کوچکی از پاسخ کوبنده نیروهای نظامی جمهوری اسلامی به شیطنت‌های آمریکا به حساب می‌آید. درواقع سپاه در همه جای کشور خوش درخشیده و در شهرستان ری ما خدمات درخشان سپاه را به چشم خود مشاهده کرده‌ایم.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به درخشش شهرستان ری در حوزه‌های ورزشی و اقتصادی خاطرنشان کرد: ری در همه حوزه ها باید خوش بدرخشد و با توجه به استعدادهای موجود در این شهرستان، انتظار می رود درخشش ها و افتخارآفرینی های ری ادامه داشته باشد.

 

توکلی بر عزم مسئولان شهرستان ری بر تحقق منویات رهبری تأکید کرد و افزود: هرچند دولت تغییر کرده اما اصلاً هیچ خلل و وققه ای در تحقق شعار سال ایجاد نشده است و به جد شعار سال را پیگیری می‌کنیم و خواهیم کرد.

 

وی از دست‌اندرکاران عرصه سلامت و کسانی که در روند واکسیناسیون سراسری تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند، تقدیر کرد و به ارائه آماری درباره میزان واکسیناسیون در شهرستان ری پرداخت و گفت: تا شب گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار دز واکسن در شهرستان ری به اتباع و غیراتباع تزریق شده است و این روند تا نابودی ویروس منحوس کرونا ادامه پیدا می کند. البته از مردم می خواهیم پروتکل ها را در کنار واکسن جدی بگیرند تا کرونا ریشه کن شود.

 

معاون استاندار تهران با انتقاد از اینکه وجود برخی مشکلات اجازه نداده تا خانه کشتی در شهرستان ری تأسیس شود، تصریح کرد: دو سال است که می خواهم خانه کشتی برای ری تأسیس کنم. شهرستان ری نیازمند خانه کشتی است. پول هست و آقای یزدی خواه زحمت کشیده‌اند و از دیوان محاسبات نقدینگی مورد نیاز را تأمین کرده‌اند و پول همچنان در حساب محفوظ است اما هرکاری می کنیم به ما زمین نمی دهند و امیدوارم که مدیریت جدید شهرداری تهران زمین را واگذار کند تا خانه کشتی تأسیس شود.

 

توکلی ضمن تبریک به آغاز دوره جدید مسئولیت شهرداران، بخشداران و دهیاران، از همه آنها خواست که در دوره جدید به خوبی عمل و در مدار قانون حرکت کنند. اگر شهرداری ها و شوراها بر خلاف قانون گامی بردارند، قطعاً به اعتماد مردم آسیب وارد می شود.

 

فرمانده ویژه شهرستان ری بر ضرورت تشکیل ستاد جاماندگان اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که ستاد جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان ری تأسیس شود. اعتقاد ما این است که چون شهرری میزبان جاماندگان اربعین حسینی است، باید این ستاد در این شهرستان دایر شود و همیشگی باشد و با سردار ذوالقدر هم صحبت هایی شده و ایشان قول مساعد داده اند که این ستاد تأسیس شود.

 

توکلی درباره ساخت مسکن ملی در شهرستان ری هم این‌چنین عنوان کرد: در خصوص مسکن ملی هم معتقدم که نباید مردم ری به پرند و جاهای دیگر برای سکونت بروند. مردم ری باید در ری سکونت داشته باشند. بنابراین تلاش خواهیم کرد که با ساخت مسکن ملی، مردم ری را در این شهرستان نگه داریم تا به شهرهای اطراف برای سکونت مهاجرت نداشته باشند.

 

وی در پایان اطمینان داد که مسئولان فرمانداری ری تا ثانیه آخر مسئولیتشان پای کار هستند و ذره ای در خدمت به مردم کوتاهی نخواهند کرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۴۶۱
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha